Vladimir Marinković, rođen u Kragujevcu, 18.05.1981. godine, doktor je tehničkih nauka za odnose s javnošću i multimedijalne komunikacije.
Nakon završetka osnovnih studija, 2004. godine, na Filološkom fakultetu (odsek nemački jezik i književnost), nastavio je poslediplomske studije na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu, gde stiče zvanje specijaliste za upravljanje malim i srednjim preduzećima (2006.), magistrira (2008.) na temi „Razvoj i selekcija strategija odnosa s javnošću u kriznim situacijama“ i doktorira (2016) na temi „Model upravljanja brendom u funkciji zasnivanja dugoročnih odnosa sa potrošačima“. Stipendista je Bundestaga (2007.) na projektu Internacionalne parlamentarne stipendije, gde je radio kao naučni saradnik za komunikacije u birou saveznog poslanika Franca Jozefa Holzenkampa.
Kao CEO zaposlen je u porodičnoj kompaniji „SUNCE Marinković“, koju je daleke 1929. godine osnovao njegov deda Aleksandar. Takođe, radi kao eksterni predavač i konsultant za organizacije i kompanije u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Nemačkoj, Austiji, Sloveniji i Palestini.
Komunikaciju vidi kao efikasno sredstvo koje stvara prostor u kome će kompanija moći da ostvari svoje strateške ciljeve i da se uspešno „uhvati u koštac“ sa kriznim situacijama. Smatra da posao PR menadžera i ljudi koji se bave komunikacijom postaje jedan od najizazovnijih i najdinamičnijih poslova današnjice. Aktuelni trendovi, a pre svega fenomen PR-a, potvrđuju da za komunikaciju tek dolazi vreme pune afirmacije.
Kaže da se kompanije dele na one koje komuniciraju i na one koje to ne rade. U novoj ekonomiji će opstati samo one koje shvataju značaj komunikacije i društveno-odgovornog poslovanja.
Dunjin, Vukov i Lukin tata, u slobodno vreme istažuje noviju istoriju Nemačke. Voli tenis, putovanja i uređuje svoj blog.
Najnoviji komentari