Šta Vam to sa marketingom ne funkcioniše?

Ko radi u sektoru marketinga, stalno se suočava sa problemom “šefa koji marketing vidi kao trošak” –  a ne kao investiciju. Međutim, i mi smo skloni da preuveličavamo rezultate “marketinga našeg nasušnog”.

Dobro je biti ponosan brojkama. Ono što treba da bude prioritet našeg sektora za marketing je – GOSPODIN KUPAC… Zadovoljan kupac!

Zapitajte se:

– Koliko kupaca je pohvalilo katalog Vaših proizvoda? Koliko njih je donelo odluku o kupovini na osnovu istog kataloga?

– Pratite li ponudu koju ste poslali svom kupcu? Koliko izdatih ponuda budu prihvaćene?

– Pratite li zadovoljstvo svojih korisnika? Koliko zadovoljnih korisnika je čulo za Vašu firmu preko neke reklame? A koliko njih se odlučilo za Vas zbog preporuke? Nagrađujete li kupce koji Vas preporučuju?

– Kada Vam se prodaja raste, koliko je to zbog nove radijske reklame ili bilbord-kampanje?

Ovakvih pitanja ima još mnogo. Suština budžeta za reklamiranje treba da bude dugogoročno ulaganje u kupce. Ne u reklamu! Uložite u svoje kupce.  To će se dugoročno isplatiti.

O autoru

Komentariši

Od Admin

Kategorije

Najnoviji postovi

Najnoviji komentari

Budimo u kontaktu

Potražite nas na društvenim mrežama!