Ko radi u sektoru marketinga, stalno se suočava sa problemom “šefa koji marketing vidi kao trošak” – a ne kao investiciju. Međutim, i mi smo skloni da preuveličavamo rezultate “marketinga našeg nasušnog”.
Dobro je biti ponosan brojkama. Ono što treba da bude prioritet našeg sektora za marketing je – GOSPODIN KUPAC… Zadovoljan kupac!
Zapitajte se:
– Koliko kupaca je pohvalilo katalog Vaših proizvoda? Koliko njih je donelo odluku o kupovini na osnovu istog kataloga?
– Pratite li ponudu koju ste poslali svom kupcu? Koliko izdatih ponuda budu prihvaćene?
– Pratite li zadovoljstvo svojih korisnika? Koliko zadovoljnih korisnika je čulo za Vašu firmu preko neke reklame? A koliko njih se odlučilo za Vas zbog preporuke? Nagrađujete li kupce koji Vas preporučuju?
– Kada Vam se prodaja raste, koliko je to zbog nove radijske reklame ili bilbord-kampanje?
Ovakvih pitanja ima još mnogo. Suština budžeta za reklamiranje treba da bude dugogoročno ulaganje u kupce. Ne u reklamu! Uložite u svoje kupce. To će se dugoročno isplatiti.